تصمیم گرفتم چند وقت یه بار یه اعترافاتی رو بنویسم که در زندگی  روزمره پنهان  میکنم وبه سختی  بروز میدم ،میدونی دارم کم کم سعی میکنم یه خود اصلی رو پیدا کنم که علایقش و سلیقه هاش رو آزادانه بگه بدون اینکه فکرکنه ممکنه بعدش بگن آه این چیه واین حرفا ،از ساده ترین تمرین بگم وقتی میرم بیرون شام ناهار صحبونه کافه هرچی، خیلی راحت چیزی که دلم میخواد بگم ومثل قبل فکرنکنم ممکنه زشت باشه و یا خیلی افتضاح باشه،راحت زندگی کردن، خودش یه هنر ،زندگی به خودی خودش بنظرم سخت هست لازم نیست ما سخت ترش کنیم،تازه قرارنیست همه مثل هم فکر کنند تصمیم بگیرند، دوست داشته باشند، اگه این بود کلمه تفاوت  بی معنی ترین کلمه میشد....


اعتراف اول(ساده ترین):   همیشه به نوعی سعی در انکارش دارم ولی اصولا تو برخورد های اول احتمالا ازاین دسته آدم ها بنظر برسم که با یه سری قواعد خاص وجای خاص برای غذا خوردن هستن ، یا یه سری جاها رو حتی پاهم نذاشتن یا آدمی که خیلی دقیق و حساب شده غذا میخوره،
تعداد محدود آدمایی هستن که بهم نزدیکن ومیدونن یه سری علایق دور از ذهن در عین حال خیلی معمولی من رو :))

یکم دور از ذهن بود برای (ک) که اسمان عاشق دیزی وتازه با پیاز فراوان  وتق تق گوشت کوبیدن تو رستوران باشه
کیف کنه از ساندویچ  سوسیس بندری چرک های خیابونی
اصلا خودش یه پا ساندویچ چرک خور باشه
از کله پاچه خوردن ها تو اخرشب ها که بعضی مغازه ها چراغ های روشن شون چشمک میزنه
یا از همون جیگرکی ها که داغ داغ از رو ذغال برمیداری درحالی که داری ماشین های تو اتوبان که با سرعت رد میشن نگاه میکنی وعشق میکنی از بوی سیخ جیگر توی دستت://
از بلال خوردن های شب های تابستونی  کنار خیابون ارم که کره و لیموهم میزنه که دیگه نگم ،اصلا مزه ش به همون نشستن رو سکو های دانشگاه ارم و بلال خوردن هست(در صورتی که من تو جمع های عادی خیلی کم پیش میاد ذرت بخورم:)
یا عاشق  برگر خوردن(ترجیحا تگزاس برگر:)) ولی چون خوردنش خیلی ضایعه ست روم نمیشد که سفارش بدم 
٬»»»»دلیل نمیشه سارا اگه ژامبون و سوسیس کالباس دوست نداره وقتی میریم مسترچیز ، اون سیب زمینی تنوری سفارش بده منم سیب زمینی تنوری سفارش بدم با اینکه با سیب زمینی سیر نمیشم
یا اینکه اگه من نمیتونم چیز تند بخورم راحت بگم و نزارم شامم کوفتم شه اصلا هم بی کلاسی  محسوب نمیشه
سرسفره اگه هنوز گرسنه هستم به خاطر اینکه زشت هست ازغذا دست نکشم،بفهمم که این سفره برای من و مهمون ها آماده شده که بخوریم نه بزاریم تو سفره دکوری بمونه
وقتی من از قهوه فرانسه بدم میاد دلیل نمیشه اگه هم سفارش دادن منم سفارش بدن ومن با خیال راحت همون بستنی شکلاتیم رو سفارش بدم با لذت بخرم

راحت زندگی کن ،خوش بگذرون،بدون دغدغه بخند،عکس های یهویی بگیر ،نگران و منتظر اون فردای لعنتی نباش که قراره یه روز بیاد ،شاید امروز آخرین روز برای انجام این کارهایی که دوست داری  باشه پس انجامشون بده


+امروز  با دوتا از دوستام رفتیم ناهار بیرون دیزی خوردم اینقدر کیییییف دادکه نگووو تازه (ک)هم با من خورد:))