شنبه ها رو دوست  دارم

یه حس شروع  دوباره بهم دست میده

یه حسی که هرچی هفته پیش گذشت خوب یا بد بزارش کنار ..حتی از ذهنت و هفته جدیدت رو شروع کن

اکثر ماها جمعه هارو اختصاص میدیم به رسیدگی خودمون واتاق هامون وخونه یا....

ولی من شنبه هارو انتخاب میکنم برای اماده کردن خودم واتاقم برای هفته جدید

برگ  وگلبرگ های خشک گلدون ها که پله رو پرکردن جمع میکنم  ودرحالی که به گل های دوست داشتنیم اب یا کود میدم  از هفته ای که گذشت  براشون حرف میزنم

سبد لباس های کثیفی که در طول هفته پرشدن می ریزم داخل لباسشویی

ملافه های تخت رو عوض میکنم

چندساعت پنجره   رو باز میزارم تا   اتاق نفس تازه ای بکشه

کیسه های زباله که پرشدن پایین میبرم (مزخرف ترین قسمتش همینه:)

 خرید ها وکارهایی که در هفته باید انجام بشه  به دیوار کنار میز میزنم

کتاب وفیلم ها وانیمیشن هایی که در طول هفته دیدم واهنگ های که گوش کردم(منظورم اهنگ هایی هست که سعی کردم ترجمه کنم وبفهمم)داخل لیستم مینویسم

لباس هارو اتو میکنم داخل کمدخودشون میزارم

کفش هارو تمیزمی کنم

اتاق رو طی می کشم وگردگیری میکنم

واماده میشم برای اغاز هفته دیگه ی که پراز اتفاق های جالب میتونه باشه

کار های تکراری به وقت شنبه رو دوست دارم

یه حس خوبی بهم میده

حس اینکه

قلب زندگی هنوز داره میتپه

هفته ای پراز لحظه های دوست داشتنی  براتون ارزومیکنم

 

+ممنون از اینکه براتون مهمه ومیپرسید ولی  همین الان سازمان سنجش اطلاعیه داد نتیجه ها سشنبه میاد...انگار نه انگار 22هزار نفر منتطرن:/